Varför, varför, varför.....?

- Varför är det reklampaus i alla program exakt samtidigt? bara för att det är bra i programmet och i tiden, eller en konspiration för att tvinga oss att kolla på reklam?

- varför har det ALLTID regnat när man låtit cykeln stå ute och inte under tak?

- varför är B brevid N, Ö brevid Ä och K brevid L? bajs kuk röv, istället för najs kul räv.

- varför landar alltid mackan med smöret ner? ( jag vet, uttjatad.. men någon som kan förklara? Förskjuten tyngdpunkt eller? :P)

- Varför finns det en hemsida som heter dammsugarpasar.nu? Hur många går in där och beställer dammsugarpåsar? Och vad tänkte snubben som startade den sidan? Sitter han i bjuv och äter billys panpizza i sin mammas källare, eller är han ett geni som sitter i Dubai och lever på sina pengar tjänade på dammsugarpåsar?


(och jag ber så hemskt mycket för att jag har skrivit TÅNÅR och inte tonår i förra inlägget. Okej rebecca?;P)

Kommentarer
Postat av: louise

mackproblemet är ju en lätt en.. youtuba veckans macka (när han fysikproffessorn i filip & fredriks program demonstrerar svar på frågor) där svarar han på det. det beror på att bord just har den standard höjden så att mackan hinner vända sig 180 grader. hade vi haft bord som är dubbelt så höga så hade den alltid landat med rätt sida upp :)

2009-12-30 @ 00:36:14
Postat av: Anonym

hahahahahhahahahahahaha, damsugarpåsar hade varit roligare...... fattar ni? ;)

2009-12-30 @ 23:58:35
Postat av: vem

haha hängde inte med på punkt 3?

2010-01-01 @ 20:04:57
Postat av: EmmaPQ

Jag tänker att reklampauserna är synkade för att man inte ska frestas att byta kanal.. Om jag kollar på 3an och byter över till 5an i reklamen kanske jag fastnar i det programmet istället, men om alla kanaler har reklam så återgår jag nog allra troligast till det första programmet. Och det är väl det dom vill åt.

2010-01-04 @ 11:00:50
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0