New moon

Mm, mycket killar utan tröjor, och sånt gillas ju, men wtf?

- När jake drar av sig tröjan för att bella blöder från huvudet. hmm nästa gång någon skär sig på ett papper eller något ska jag också testa det. Nä men allvarligt. det va ju inte som om hon förblödde direkt. killen ville bara visa sina magmuskler (och det är ju iofs inte så fel när dom är så snygga)

- att dom springer dom omkring utan tröja i jeansshorts HELA tiden? liksom jake ska hem från bella, och då börjar han jogga hem UTAN TRÖJA? jaja så brukar jag också ta mig hem från mina vänner typ i mars?

- När jake ska upp till bellas rum och springer på väggen. jag och rebecca vred oss av skratt. det såg ju såå verklighetstroget ut. mm visst.

- Alltid när bella står nära edward kollar hon inte honom i ögonen, utan typ på hans nyckelben. hans nyckelben är säkert väldigt sexiga, men hallå?!

- När jake vill kyssa bella i köket, och säger något på nåt indianlalalaspråk.
Scenen skulle vara jätteromantisk, men som vi skrattade.

- Att jake blev dissad av bella typ tio gånger men fattar inte piken utan fortsätter försöka. mm, jättegulligt. Men gränsen mellan hängiven förälskad tånårskille(/varulv) och läskig stalker är hårfin hahhahaha.


Kommentarer
Postat av: din älskade syster

Haha, klockrent! Vi har sett filmen här nere också, fast på en megabio ;) haha. Det tröjlösa konceptet går inte riktigt hem..



Btw, du är lätt blekare än mig, haha! :D lööve you!

2009-11-29 @ 09:46:22
Postat av: si

haha lite pinsamt, tOnårskille! :P

2009-11-29 @ 11:43:39
Postat av: Mia

Heter han inte Jacob?

2009-12-09 @ 17:29:55
URL: http://duvetmia.blogg.se/
Postat av: britta

gud, människa du måste uppdatera ibland!

2009-12-18 @ 19:17:25
Postat av: Anonym

snart dags för ett nytt inlägg?

2009-12-20 @ 17:20:26
Postat av: Helen

Haha, alltså han springer ju utan tröja för att det är jobbigt att bära runt på massa kläder när han är varg sen.

2010-01-19 @ 21:47:43
Postat av: s

jakob har en kroppstemperatur på 42 grader! det blir för varmt att alltid ha tröja på sig!!!!!

2010-08-05 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0