Barcelona, en sammanfattning

Väldigt fin stad och så. Åk dit.

- Blivit fotograferad av japanska turister på kastrup. Så nu kommer dom typ visa kort för sina barn på mig eller?

- Någon jävel som försökte sno min mobil.
Tur att jag har världens tjuvsäkraste väska. (inte så bra för jag hinner aldrig svara  i min telefon när jag har den väskan för den är så svår att öppna. Men jag har iaf min mobil i säkert förvar )

- Blivit bajsad på.
Det va typ det hemskaste jag varit med om. Vi snackar ÖVERALLT. Tur att det finns fancy resturangtoaletter man kan snylta tvål handdukar och alkogel av. (bara så ni förstår så va det en fågel. Fast det förstod nog alla. Förutom ellen kanske)

- Insett att 6 års av spanskastudier har gjort att jag kan fråga om det finns en bankomat i närheten.
Sen att förstå svaret är ju en annan sak. jag skyller på katalanskan. Helt annat språk ju.

- Blivt utskälld av en tant på spanska. jag vet inte riktigt varför. Eftersom jag, som sagt inte är på high på spanska.

- insett att spanjorer inte är så värst snygga.

- Fått min väska kollad igenom på kastrup. Alla ni icke-skåningar som säger att skånska låter som danska; Det gör det då icke. Jag förstod inte ett ord av vad han sa. Han fick prata onaturligt långsamt på halvsvenska och artikulera som en galning.

- Ätit hela friterade småfiskar. Åter igen, spanskaskillsen som fattas. Vilket innebär att vi får in massa tapas som äter, sen inser man att alla dom tre centimeters friterade grejerna har två svarta prickar i ena änden. Och servitören berättar leende att det är hela fiskar. Great. jag har ätit fiskhjärna. Gött snack.

Självklart gjorde vi mer. Alla Gaudisaker va fina och så. Fint castell där franco dödade folk. Nu va där istället någon slags chilensk fest. Härlig stad helt enkelt. Söta horor. God sangria. Sägs ha duktiga ficktjuvar (förutom han jag slog på fingrarna. Sug på den juan)

Kommentarer
Postat av: louise

haha, intressant upplevelse. spanjorer är ingen höjdare utseendemässigt, nej. saknar dig!

2010-04-09 @ 09:00:18
Postat av: Anonym

haha "blivit bajsad på", jag tänkte på av en apa.. eller nåt.. (och jag är inte ens förutom ellen)

2010-04-11 @ 08:59:57
Postat av: ellen_girly_sexi_bitch_92_v

Det finns faktiskt psykopater...... (som skulle kunnat bajsa på dig).

2010-04-24 @ 14:34:33
URL: http://ellenens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-19 @ 17:51:19
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

2010-07-21 @ 11:40:44
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-21 @ 13:34:28
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0