Helgens...

-obsession: Criminal minds. Har typ kollat på 10 avsnitt eller nåt. Helger är så sköna när man bara kan göra ingenting, underbart.

-roligaste: Kollade snabba cash. När joel kinnaman syntes för första gången gick det en susning i salongen. En riktig susning. otroligt.

-läskigaste: att jag typ svimmade på friskis. Allt bara började blixtra och jag kunde inte se och ville typ spy, så jag fick lägga mig ner med benen högt, och folk kom med vatten och tanter ojjade sig och sa att "nu vet jag vad man menar med vit som ett lakan". Och jag skämdes eftersom jag låg på golvet utanför toaletterna på F&S.

-Snällaste: pappa som fixade mitt elementskydd. ett nutt elementskydd kostar tydligen 1200 kr. Så tack pappa :) (och jag ska sluta vara "kreativ" och ta sönder grejer)

-(fredagens egentligen men ja) klumpigaste: Det är ju riktigt halt ute, och ni vet när man liksom glider på gatorna för att det är kul. jag och my gjorde det. En flygtur senare och jag har ett smalben som ser massakrerat ut, blått och gör ont. Antar att jag får skylla mig själv.

-hopp: Jag hoppas att det har varit tillräckligt kallt i januari för att ha blivit den kallaste januari sen 1942. Inte för att jag älskar kyla. Utan för att jag vill kunna sitta och berätta för mina barnbarn, att januari 2010 minsamm va den kallaste i mammaminne (och ja, jag tänker använda mammaminne. riktigt bra ord.)

-insikt: om exakt 31 veckor har jag sprungit tjejmilen i stockholm med mamma. måste träna, ska ju slå henne!!! man måste förstå min familj. min mamma tycker att 10 minusgrader är helt okej löpväder. det gör inte jag. redan där är jag i underläge. och sen har vi det faktum att mamma och pappa ska springa göteborgsvarvet. Vilket är dubbelt så långt som tjejmilen. Så det kanske är dags att börja nu, eller vad säger ni? ska jag gå upp kl halv sex imorgon och springa en mil? hahahahaha nää...

-bästa: tobbe i en annan del av köping. behövs ingen förklaring, har man sett programmet så vet man varför.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du låter ju inte som världens smidigaste människa :P

2010-02-01 @ 22:18:08
Postat av: ricke

"men håll käften då!" älskar tobbe <33

2010-02-01 @ 22:20:02
Postat av: Leia ♥

CM är en bra serie. :)

2010-02-02 @ 21:11:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0