mobilproblem

- Man skickar ett sms, människan svarar inte, så man ringer om saken istället. Det är ju egentligen inte konstigt. Men jag känner mig som en stalker när jag gör det.

-man spelar spel ( i mitt fall splash 2 från felix ketchup) samtidigt som man lyssnar på musik. Sen kommer en jättedålig låt, eller det är alldeles för högt, och jag kan inte ändra utan att sabba spelet. Då får man sitta där och lyssna på skit alldeles för högt medan man skjuter sina jä**a tomater.

- När man råkar skicka sms till hemnr iställer för mobilnr. En gång ringde en kompis pappa upp och frågade vem jag var, och varför jag behövde prata med honom. Fail.

-När du tror att din ringsignal är hiss/varuhus-musik. Händer ofta. Vilket inte borde hända, för när började ica med skvalmusik egentligen?

-Jag har touch på vissa knappar. Och det funkar inte med vantar på ju. Så är det svinkallt, och man får ett sms. Man måste ju öppna det, men man vill liksom inte ta av sig vantarna. man kanske borde skaffa en nokia 3310 igen. den funkade med vantarna på. Och den hade snake. Ska nog leta fram min gamla haha. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha, kanske borde sluta använda mobilen?

2010-01-09 @ 17:48:22
Postat av: anna

rösten när man skickar till hemnr är askul!

2010-01-09 @ 17:49:18
Postat av: patrik

hahahhaa, känner igen stalkergrejen, håller med. eller inte om någon gör så med mig, men om jag gör det själv :P

2010-01-10 @ 15:16:57
Postat av: karrå

nokia 3310 lätt bästa mobilen!

2010-01-10 @ 23:24:18
Postat av: erika

gillar din blogg :D:D:D:D:D

2010-01-12 @ 18:33:44
Postat av: adam

Uppdatera!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-13 @ 18:26:54
Postat av: My

Splash in my heart forever and ever and ever!

2010-01-15 @ 23:16:33
URL: http://wordsarestupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0