Nu får det fan räcka!!!

Jag bor i skåne. Vi brukar ha två veckor med snö när alla blir galna och har snöbollskrig, och det är jättemysigt med "riktig vinter" men nu är det fan nog!!!!!!!

- Mitt skoutbud har begränsat drastiskt. För mig är det väldigt jobbigt när man inte kan ha dom skorna man vill ha. Riktigt jobbigt. tro mig.

- Man ser ut som en michelingubbe för att man har så mycket kläder på sig. (eller har alla bara lagt på sig 5 kilo över julen?)

- Ni vet i filmer så ser alla tjejer så friskt rosiga och snygga ut när dom har varit ute. Jag är inte en av dom. Röda kinder, flåsande andetag för att man försöker cykla assnabbt för att det är kallt (se egen punkt nedan), och igenimmade glasögon. Sexy? oh yes.

- Det är så jäkla jobbigt att cykla. Jag tycket bättre om att gå egentligen, för, för det första dör man av att man halkar varannan minut (förutom rebecca som typ har dubbdäck på sin cykel eller nåt :P) och sen så blåser det liksom ännu mer på cyklen. Vilket gör det ännu kallar. Great.

- Man kan inte ha strumpbyxor utan att få frostskadom på benen. Hade strumpbyxor på nyår. Fick ta mig en 45 min promenad mitt i natten för inga taxinummer svarade. Mina ben var fortfarande kalla när jag vaknade på morgonen. Eller så bara inbillade jag mig det. Det andra alternativet är nog mer troligt. Men ja, ni fattar.

Nä, det va jättemysigt över julen, men snälla växthuseffekten, skärp dig!!!

Kommentarer
Postat av: B

hahaha pallar inte...!!

2010-01-13 @ 21:25:59
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaha borde flyyta till nigeria?

2010-01-14 @ 15:50:31
Postat av: louise

hej alskade syster. du ar ratt rolig, du. jag ska rida hast i veckan, och vi kan plocka mango, passionsfrukt, avokado och annats smatt & gott i tradgarden. det du :) <3

2010-01-17 @ 07:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0