tv som du vill

Mina vänner brukar mobba mig för min tvsmak. förstår inte varför.

- biggest loser. Det är egentligen konstigt hur kul jag tycker det är att kolla på tjockisar gå ner i vikt. Liksom, jaha, Lisa gick ner 3 kilo, GUd vad kul!!!!!!!!!!! (?)

- Criminal minds, law & order, CSI osv.... Jag var sjuk i veckan och han kolla på 5 avsnitt crimnal minds (vilket egentligen "bara" är typ tre och en halv timme). Det kan vara att jag går och lägger mig tolv, sen ska jag bara kolla vad som är på tv, och inser att det är typ tre law & order avsnitt på raken, då somnar jag ju liksom inte förrän typ halv tre.

- Top chef. Att kolla på folk som tävlar i mat vet jag ju heller egentligen varför jag gillar. Det är också lite knäppt, för det är ju inte som om jag vet om deras bouillabaisse är god eller inte. (men jag lär mig fancy kockord. Kan vara bra någon gång. typ.)

- livräddarna på bondi beach. Livräddarna är faktiskt snygga OCH räddar liv. Så det är inte konstigt.

- 7th heaven. "omg han är 22 år och har sex med sin flickvän!!!!!!!!!!!" sen samlar man hela familjen för att diskutera. Hur kan man inte älska det?!

- Gränsbevakarna australien. Ett helt program med indier som ander att godis är inte mat och därför inte behövs deklareras. Och sen tycker att det är "rasistiskt" att dom blir tagna av tullen. Underhållning.

Kommentarer
Postat av: erika

hahahahha jag älskar också biggest loser!!! fast det är mer för att jag känner mig så smal... :P

2010-01-30 @ 14:56:10
Postat av: louise

haha, vi hällde ut vårt tvättmedel i en plastpåse för att det skulle ta mindre plats.. hade de hittat den påsen hade vi nog också varit med i gränsbevakarna australien ;)

2010-01-30 @ 23:12:53
Postat av: Linnéa

hahahaha lollo jag tyckte jag såg alla blivit ivägsläpad på tv igår?

2010-02-01 @ 22:19:27
URL: http://linneaslistor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0