Vad jag lyckats med idag

Hittat:

- Ett minitroll jag stal på dagis. Jag hade min snatteriperiod när jag var runt 4. Liten småkriminell ganster. Haha skojja, men jag har nog flera spice girls kort och småtroll som inte tillhör mig uppe på vinden.

- Ett par skor under sängen. har letat mig blå i huvudet efter dom skorna. I hallen, garderoben, vinden, i lådor, på hyllor, you name it, och så ligger dom under sängen?!

- Längst ner i en låda hittade jag ett twix. Utgångsdatum: Jan 09. Fail.

- En pärm med skolsaker från lågstadiet. Inklusive ett brev från rektorn om att jag och mina kompisar hade skrivit "hatbrev" till en tant. Vi gillade inte att hon hade en pinnhög på trottoaren, så vi skrev ungefär "ta bort pinnafanet tantlävel" och ritade en sur gubbe. Och så skrev vi under "6 tjejer i 3a, husensjöskolan" Det tog inte lång tid innan dom kom på att det va vi. Vi stod iaf för vår åsikt.

- 18 flaskor hotelltvål. har ni sett vänneravsnittet där ross och chandler tar ALLT från hotellrummet, för "det ingår ju". Det är jag. Älskar hotelltvål, shampoo, sykit, kammar och badtofflor. Har faktiskt på mig ett par just nu, från domus romana i rom. Riktigs sköna.

- Ett vykort från när ellen var i grekland för längesen: "Hej mouhammed! Nu har jag förlåvat mig med Vasilis. Han jobbar som kypare på en restaurang. Brölloppet äger rum 23 juli här på Karpathos. Du är varmt välkommen. Obs! Vi bjuder endast på tzatziki. vi ses /ellen + vasilis" Så vackert skrivet.

Söndertaget:

- Ett styck elementskydd. jag skulle "fixa lite". det gick inte såå bra kan vi ju säga.

Kommentarer
Postat av: annie

hotelltvål lukta så sjukt gott!!! kan man köpa sånna tror du?

2010-01-30 @ 14:57:00
Postat av: Anonym

åt du chokladen?!?!?!?!?!

2010-01-31 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0