Det som göms i snö...

(Ni som använder blogg.se har ni någonsin tänkt på att det VARJE dag står något i stil med "gör som 2290 andra idag, starta din egen blogg". Det kan väl ändå inte stämma. det skulle betyda att på ett år startar 835850 nya människor bloggar på blogg.se? Så om ett år så kommer alla 80åriga gubbar och 4åriga småbarn ha bloggar, annars kan det ju inte svara rätt. Bara en liten parantes.)

Nu till inlägget: tacka gud att snön smälter. Och det är som en liten skattjakt.

- Hundbajs. Det är typ mitt fel. För om min farmors hund bajsar på en äng där det är snö inte fan att jag plockar upp det. Men det är ju faktiskt inte min hund heller.

- Hundbajs i påsar. Jag fattar om folk skiter (haah) i att plocka upp hundbajs, men att plocka upp det för att sen slänga det i en snöhög?

- Ölburkar. Synd att dom va tyska (skulle jag tro, jag kollade faktiskt inte) Annars hade någon hemlös kille kunnat köpa sig ett hus med strandtomt så mycket ölburkar jag såg på min promenad.

-Mys stulna jacka. Det är något av det sjukaste. Hanna hittade mys stulna jacka i en snödriva. Den var helt stelfrusen och hade formen av en pizzabotten. Och där har den legat i någon månad. Sånt händer ju bara inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha va sjukt med jackan! xD

2010-03-14 @ 22:06:40
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha sjukt!

2010-03-16 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0