gångstilar

Första gången jag träffade my (eller rent tekniskt sett lekte vi när vi va små också, men i medveten ålder) dröjde det ca 5 min innan hon sa" jag kan störa mig riktigt mycket på hur folk går, ja jag kan inte umgås med folk som går konstigt" Snacka om att man blev liite uppskrämd och tänkte att hon skulle anordna något slags catwalktest för en för att bestämma om vi skulle kunna vara vänner.

- "hej jag kan inte gå i klackar"stilen. Den mest irriterande av dom alla. Ska du ha 15 cm klackar, så öva först. Finns inget värre än folk som stapplar runt och inte kan gå ordentligt. Håll i en kompis så att jag iaf slipper se det.

-ankan. Människor med onormal svank som putar med rumpam minst en meter tenderar att gå lite i kvackkvack-anda. näe....

-"Jag är ute på vandring"stilen. Ni vet folk som har på sig fotriktiga vandrarskor i stan och tar onormalt långa steg.

-Mbt-sko-stilen. Dom ser ut som om dom går på lina, lite vingligt, kanske lite långsamt. Men gud vad bra det är för deras rygg!

- "shit det är orkan och jag måste gå så framåtböjd för att vinden inte ska ta mig"stilen

-"jag är lång och vill bli kortare och tror att jag uppnår det genom sjukt dålig hållning"stilen. Kan ni bara sträcka på er? Se det positivt, man kommer aldrig tappa bort dig. För oavsett var du är är du ett huvud längre än alla andra. Speciellt i asien. Praktiskt.

-"jag har en ballong mellan knäna"stilen.
Även kallat hjulbent. lämnas okommentarat.

-"jag har en ballong mellan anklarna"stilen. Även kallat kobent. (går kor sådär?)

-"jag är så jävla viktig och smäller i mina klackar vart jag än går"stilen. Det är i denna kategori jag hamlar. Man kan höra mig på 100 meters avstånd när jag kommer stampandes. Och ja, jag är jävligt viktig.

Tydligen är jag lite som my också. ooppsssiiii.

Mys blogg som alla borde kolla in för att hon är bäst och designar tygväskor.

Kommentarer
Postat av: My

Haha :) du får mig att framstå som en hemsk person, men det i slutet var snällt. Och det var inte första gången du träffade mig som jag sa det och jag har inget minne av att jag någonsin har sagt att jag inte kan umgås med sådant folk, i så fall får vi nog sluta vara vänner... ;) nääe. Puss på dig och jag har haft hela 15 besökare på min blogg idag! SCOORE!

2010-03-09 @ 19:09:14
URL: http://wordsarestupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha så underbart cynisk du är!!!!!!!!!

2010-03-10 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0