Sjukdomar jag drabbats av

Google är min kära vän när jag är sjuk. man hittar anledningen till varför man mår som man mår. Enligt google hade jag nog varit död nu, eftersom jag lider av allt detta.

- diabetes. i somras va det några dagar när jag var törstig hela tiden, och har hört att det är ett tecken på diabetes. blev helt kall och trodde jag skulle behöva sticka mig själv med sprutor i magen hela livet. Efter någon dag gick min diabetes över.

- Hjärntumör. Ni vet man reser sig för snabbt, sen svartnar allt, och ibland så landar man på golvet för att man svimmar? Engligt en högst trovärdig (!!!!) sida på google är detta pga hjärntumörer. Andra skulle kalla det lågt blodtryck. Men om man reser sig lite långsammare och inte hoppar ur sängen och börjar springa, så brukar inte min hjärntumör märkas.

- För få blodkärl.
Eller det är egentligen ingen sjukdom. men jag tror jag har det. För det finns ju ingen annan anledning i hela världen till varför jag alltid har kalla händer och fötter. jag har helt enkelt för få blodkärl, så är det bara.

- Emfysem/lungcancer. Just nu har jag sjukt ont i luftrören. Det känns som om någon sitter och trycker på mina bronker. Den lilla doktorn på min axel säger att jag antingen har emfysen eller lungcacer. Hoppas jag slutar ha cancer snart.

Riktiga läkare är för mesar. Självdiagnostisering FTW.


Edit: Tydligen lider jag varken av emfysem eller lungcancer. Likt alla andra stora (hehe) bloggare är jag stressad. tydligen kan man inte fixa det genom att knara piller. attans.

Kommentarer
Postat av: Titti

helt klart! :) Aldrig haft hjärnhinneinflammation? Då har man huvudvärk och är ljuskänslig, hög dödlighet. Jag har det typ jämt men på nåt awsome sätt så överlever jag varje gång!

2010-03-11 @ 10:01:21
URL: http://the0911.blogg.se/
Postat av: Anonym

då får du allt ta det lite lugnt!

2010-03-13 @ 13:53:26
Postat av: louise

haha, du är bra på att skriva, kära syster.. :) hoppas att dina åkommor går över fort. stress får du dock ta det lilla lugna med. (enklare sagt än gjort, men ja..)

2010-03-14 @ 04:12:39
Postat av: Hisa

Det är inte lätt när det är svårt ;)

2010-03-14 @ 18:41:02
URL: http://hisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0