störiga. jävla. människor.

- Folk som klickar jättemånga gånger på en knapp istället för att bara hålla inne den länge.

- Green peace/ rädda barnen/ valfri organisation som trakasserar mig på stan. Det är skitbra och så, men jag när jag är och shoppar, tror ni att mitt mål är att GE bort mina pengar? Nej, just det, min plan är att föda det materialistiska monster som bor i mig, och det görs bäst genom skor. Inte av att ge mina pengar till barn på haiti. Ge pengar till dom kan jag göra när jag sitter hemma. Annars kan man ju alltid köra carolastyle och ge svältande barn som inte går i skolan parfym. Ett mindre problem; hemlösa luktar inte illa längre!

- Folk som tror att hissen kommer snabbare för att man trycker 154633 gånger.

- Folk som riktar fjärrkontrollen till dvdn på tvn.
Och sen när inget händer trycker de ännu hårdare på knapparna, fortfarande med fjärrkontrollen riktad mot tvn. Bra jobbat.

- Folk som breder ut sig lite för mycket. På bussen, när man sitter brevid någon, ni vet dom som alltid är lite för mycket inne på ditt territorium?

- Folk (män) som sitter jättebrett med benen.
Nej, du kan omöjligtvis vara så väl utrustad så att du måste sitta så. och du lurar ingen.   

- Folk som sitter på innersätet på bussen och ska av, men istället för att säga "ursäkta, jag ska av här", så börjar de prassla med sina påsar, och knuffa lite lätt på en med benet, tills man fattar att dom vill av.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du har börjat skriva igen!!!

2010-03-01 @ 19:39:11
Postat av: Astrid

känner mig träffad på sista punkten, man börjar ju alltid så... eller TRYCKER ÖVERTYDLIGT PÅ STOPPKNAPPEN. och om det inte funkar får man hala fram ett "ursäkta..."

2010-03-01 @ 20:12:02
Postat av: Hisa

Du har såå rätt :D

2010-03-03 @ 18:08:47
URL: http://hisa.blogg.se/
Postat av: Andreas

så jävla rätt!!!!

2010-03-09 @ 11:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0